به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
متهم پس از ارتکاب جنايت در روستا 6 سال به طور مخفيانه زندگي مي کرد
اعدامي فراري در مشهد دستگير شد
يك مرد روستايي كه پس از جنايت، متواري و به طور غيابي از سوي دادگاه كيفري استان كرمانشاه به مرگ محكوم شده بود، پس از 6 سال فرار در مشهد شناسايي و دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده روز 24 مرداد سال 85 در پي تماس يك مرد از روستايي در شهرستان كنگاور استان كرمانشاه با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر درگيري ميان 2 خانواده روستايي در دستور كار پليس قرار گرفت.

ماموران اداره آگاهي كنگاور با اطلاع از موضوع به روستاي محل حادثه اعزام و متوجه شدند يك مرد ميانسال بر اثر ضربه چاقو زخمي و عامل جنايت نيز متواري شده است. در پي اين حادثه مرد زخمي به بيمارستان انتقال يافت اما با وجود تلاش پزشكان تسليم مرگ شد.

به دنبال مرگ اين مرد، پرونده‌اي تشكيل و جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.

دستگيري شركت‌كنندگان در نزاع

ماموران با تحقيق از همسايه‌هاي محل حادثه متوجه شدند اين جنايت در پي درگيري اعضاي 2 خانواده روستايي با هم، رقم خورده است.

به اين ترتيب با مشخص شدن هويت افراد شركت‌كننده در اين نزاع مرگبار، آنها دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

در تحقيق از متهمان معلوم شد، آنها از چندي پيش اختلاف‌هايي با هم داشته‌اند كه تاكنون نيز ادامه داشته اما با بالا گرفتن اختلاف ميان 2 خانواده، آنها با يكديگر درگير و در جريان آن، مرد ميانسال كشته شده است.

با اطلاعات به دست آمده از افراد شركت‌كننده در نزاع دسته جمعي منجر به قتل و مشخص شدن هويت قاتل، او تحت تعقيب قرار گرفت.

متهم به قتل، غيابي به اعدام محكوم شد

در حالي كه متهم فراري هنوز شناسايي و دستگير نشده بود، پرونده با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان كرمانشاه ارسال و افراد شركت‌كننده در نزاع محاكمه شدند، اما با توجه به اين كه عامل جنايت دستگير نشده بود، قضات دادگاه به طور غيابي او را محاكمه و به اعدام محكوم كردند.

حكم صادره پس از تاييد در ديوان عالي كشور به واحد اجراي احكام دادگستري كرمانشاه ارسال شد تا به محض دستگيري متهم، اجرا شود.

پس از صدور اين حكم، ماموران در جستجوي عامل جنايت بودند تا اين كه اطلاع يافتند متهم فراري به مشهد رفته و مخفيانه زندگي مي‌كند.

به اين ترتيب با مشخص شدن محل اختفاي قاتل، ماموران اداره آگاهي كرمانشاه با هماهنگي قضايي به شهر مشهد اعزام شده، قاتل فراري را 2 روز پيش دستگير و به اداره آگاهي كرمانشاه منتقل كردند.

تحقيقات تكميلي از متهم درباره جنايتي كه مرتكب شده، آغاز شده است.

 


[ پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, ] [ 23:11 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید